افتتاحیه فروشگاه تخصصی صنایع دستی هنرلند 99/9/9

افتتاحیه فروشگاه تخصصی صنایع دستی هنرلند 99/9/9

پس از یک دوره ی بازنگری نسبتاً طولانی در سیاستهای «فروشگاه هنرلند»،که در موسسه ی فرهنگی «پژوهندگان امید سرزمین هنر» صورت گرفت، افتتاحیه فروشگاه تخصصی صنایع دستی هنرلند در روز 99/9/9 با فروش ویژه ی منتخبی از بهترین آثار هنرمندان ایران آغاز می شود. منتظر این روز زیبا باشید.

در نهمین روز از دومین ماه فصل پاییز شما را به مهمانی طرحها و آثار هنرمندان عزیز کشورمان در فروشگاه تخصصی صنایع دستی هنرلند دعوت می کنیم.

شما می توانید با ثبت نام و عضویت در سایت honarland.com یک گام به استفاده از محصولات منحصر به فرد صنایع دستی و آثار فرهنگی هنری نزدیک تر شوید.

عضویت در سایت قبل از تاریخ 99/9/9

ثبت نام شما پیش از روز 99/9/9 یعنی روز افتتاحیه فروشگاه تخصصی صنایع دستی هنرلند مراحل خرید شما را در روز شروع به کار فروشگاه آسانتر می کند و در اولویت استفاده از فروش ویژه ی این روز قرار خواهید گرفت.

احترام به مشتریان در کنار حمایت از هنرمندان عزیز و تولید کنندگان آثار فرهنگی و هنری کشورمان، دو اصل اولیه در فروشگاه آنلاین هنرلند به عنوان یکی از وبسایتهای مجموعه ی فرهنگی هنری «سرزمین هنر» است.

– وبسایت هنرلند برای تأمین کالاها و آثار فرهنگی هنری و رسانه ای موجود، از همکاری اشخاص حقیقی و حقوقی نظیرگالری ها، مؤسسات فرهنگی هنری و اتحادیه های مختلف نظیر اتحادیه صنایع دستی و نظایر آن در فروشگاه های این سایت استفاده می نماید.

همانطور که شما با خرید از فروشگاه تخصصی صنایع دستی و محصولات فرهنگی هنری  honarland.com به تلاش ما و هنرمندان ایران زمین احترام می گذارید، ما نیز به انتخاب شما برای خرید از این سایت احترام می گذاریم.

امیدواریم روز افتتاحیه با دیدن آثار مختلفی که برایتان گلچین کرده ایم ادعاهای خود را اثبات کنیم و شما نیز از اینکه به جمع دوستان خود در «سرزمین هنر» پیوسته اید راضی و خشنود باشید.

اگر از خرید خود در این سایت رضایت داشتید، دو کار را فراموش نکنید :

اول: روز افتتاح هنرلند  99/9/9 به عنوان یک روز خوب

دوم: معرفی این فروشگاه به دوستان و نزدیکان

به کمک نیاز داری؟ با ما در تماس باشید!
شروع گفتگو
سلام! برای چت در WhatsApp روی یکی از اعضای زیر کلیک کنید